CASES OG REFERENCER

toyota

TOYOTA.DK – BRUGERTEST AF WEBSITE, HYBRIDBILER

Vi gennemførte brugertest med 10 personer – for at kunne målrette indholdet på toyota.dk til brugernes ønsker og spørgsmål. Brugertesten med Toyota gav en lang række anbefalinger og måder at simplificere et website, som er komplekst med mange informationer om hybridbiler.

Vi anvender brugertests for at undgå at vi træffer beslutninger baseret på ”jeg synes”.

Userfirst giver os mulighed for hurtigt og effektivt at få gennemført brugertests på forskellige områder af vores website. Vi kan få indblik i forskellige kundegruppers adfærdsmønster og hvordan vi kan gøre det nemmere at bruge vores website.

Userfirst sætter brugerne i centrum og sikrer at vi ikke er i tvivl om, hvor vi kan forbedre os.

– Alex Backer, Toyota Danmark

Besøg toyota.dk
kk-reference

KØBENHAVNS KOMMUNES HJEMMESIDE – SEO OG OPTIMERING

Arbejde i webteam med Teknik- og Miljøforvaltningens sider på www.kk.dk, med et godt stykke over en million besøgende årligt.

Arbejde med optimering af brugervenlighed og SEO for at kunne gøre det så nemt som muligt at finde information på kk.dk.

Derudover at give give borgerne en så god service og brugeroplevelse som muligt gennem hjemmesiden.

Besøg hjemmesiden
heaven4kids logo

HEAVEN4KIDS – BRUGERTEST AF WEBSHOP MED FOKUS PÅ FLOW GENNEM KØBSPROCESSEN

Brugertest med 8 personer. Formålet var at få målgruppens input og feedback på brugerfladen, navigation, filtre, checkout. Brugertesten gav en række anbefalinger til flowet i webshoppen.

Rapporten har virkelig været en god hjælp.
Vi har allerede lavet en del ændringer på vores side, og det har startet en god diskussion om vores retur og hvordan vi kan forbedre det over for kunderne.

– Jacob Kenne, heaven4kids.dk / Eurostores

Besøg webshoppen
62n-logo-nyt

62N – DIGITAL ANALYSE OG SYNLIGHED

62N er et etableret færøsk rejsebureau, der arrangerer spændende rejser til færøerne, samt rejser sydpå fra Færøerne. Vi analyserer deres digitale kanaler – resten er en forretningshemmelighed indtil videre…

Se hjemmesiden
dit-ur-brugertest-800

ditur.dk – BRUGERTEST AF DANSK WEBSHOP

8 personer gennemgik en ‘klassisk’ tænke-højt-test på ditur.dk’s danske webshop. Kombineret med tid til at gå i dybden og stille uddybende spørgsmål gav testen ditur.dk input til at optimere på dele af webshoppen.

Ditur har samarbejdet med Userfirst i forbindelse med udarbejdelse af en brugertest af vores danske site. Dette har bidraget med, at vi har kunne løfte flere områder på vores hjemmeside og har brugt den indsamlede empiri til at gøre vores kundeoplevelse endnu bedre. Jeg kan varmt anbefale andre virksomheder at bruge Userfirst, som har været et tilfredsstillende og professionelt samarbejde gennem hele forløbet.”

Thomas Søby – E-commerce manager, ditur.dk

Se hjemmesiden
kbh-erhvervshus

KØBENHAVNS ERHVERVSHUS – SPARRING TIL IVÆRKSÆTTERE

Københavns Erhvervshus har igangsat pilotprojekt, hvor udvalgte iværksættere får hjælp til at optimere deres hjemmeside eller webshop i et forløb sammen med Userfirst.

Hvis et sådant forløb kunne tildeles alle værdigt trængende gennem Erhvervshuset, ville det rykke Danmark langt fremad i det globale traktement”

“Hvis jeg ikke havde haft Niels, ville jeg sandsynligvis have brugt flere måneder på at begå de samme fejl igen og igen uden at lære af dem. Niels har optimeret på en række vigtige områder ifm. min hjemmeside og dens indhold samt gjort mig bevidst om, hvordan det reelt er at drive en professionel blog/hjemmeside.”

Andreas Kielland – getconfidencecoaching.com

Mere om erhvervshuset
visitvagar-seo

VISIT VAGAR – SEO GENNEM 6 MÅNEDER

Opgaven var at gøre turistbureauet mere synligt i Google og gøre de lokale turistattraktioner mere synlige for både udlændinge og folk på Færøerne.

“Userfirst har givet os præcist det resultat som vi ønskede os: Synligheden er blevet bedre og besøgstallene på hjemmesiden er gået op. Af den grund anbefaler vi Userfirsts gode arbejde og rådgivning”

Sólvá Svartafoss, Visit Vágar

Se hjemmesiden

BEESNAPP.DK – WEBSHOP, ENKEL OG OVERSKUELIG

Ønsket var en webshop i lyst, enkelt og mobilvenligt design, hvorfra Beesnapp kan sælge deres nyudviklede birammer til biavl.

Webshoppen har integration til pakkelabels, således at al fragt og pakketering sker automatisk, når ordrerne kommer ind gennem webshoppen. Webshoppen er lavet i kombination af det udbredte system WordPress og Woocommerce.

”Allerede ved første møde var det tydeligt at Niels havde alle de kompetencer der skulle til for at løse opgaven. Men endnu vigtigere, så havde han hurtigt en god forståelse for hvad det var for en løsning vi ville have og hvilken prisramme vi arbejdede indenfor.”

– Camilla / ejer af Beesnapp

Se webshoppen
ref-mentan

MENTANARGRUNNUR LANDSINS – HJEMMESIDE TIL KULTURSTØTTE

Mentanargrunnur Landsins uddeler årligt vigtige legater som støtte til det færøske kulturliv. De havde brug for en enkel ny hjemmeside, hvor der hurtigt kan hentes information og downloades formularer.

Se hjemmesiden