SEO-NETVÆRK: SEO I DET OFFENTLIGE

Vil du blive skarp til SEO, få tips, metoder og sparring gennem vidensdeling og eksterne spændende oplægsholdere? Og vil du gøre det nemmere for borgere og virksomheder at finde indholdet på offentlige hjemmesider?

Du kan nu tilmelde dig SEO-netværket SEO i det offentlige. Deltag på 3 møder årligt, hvor du gennem inspirerende oplæg og konkrete cases bliver klogere på, hvordan du kan arbejde med SEO. Du får en grundig viden om SEO og bliver bedre til at bruge de mange muligheder for at gøre information, viden og selvbetjeningsløsninger mere synlige på offentlige hjemmesider.

TILMELD DIG SEO-NETVÆRKET

 

HVAD FÅR DU UD AF AT DELTAGE?

Du får faglig sparring og aktuel inspiration til dit professionelle arbejde med web, SEO og digital kommunikation. Du bliver endnu bedre på dit felt med webarbejdet og møderne giver et godt netværk, som du kan trække på og som udvikler dine kompetencer indenfor området. Du bliver fagligt bedre rustet, og kan få bedre resultater, når du gennem tips, cases og gode erfaringer ved, hvordan du skal gribe problematikker an.

 

PRAKTISK INFORMATION

Medlemsskab:
Netværk: 4495,-

Hvor?
SEO netværket har base i København med eventuelle besøg i netværket.

Hvornår?
Datoer for 2021 er ikke lagt fast endnu.

Hvem er du?
Du arbejder med web, kommunikation eller digitalisering med en offentlig hjemmeside. Du ved at brugerne starter i Google og er opmærksom på de digitale kommunikationsveje, brugerne skal igennem på offentlige hjemmesider.

Hvad forventer vi af dig?
At du vil lære noget og vil dele dine erfaringer fra dit arbejde med de andre i netværket.

Hvem står for det?

  • Userfirst står for organisering, facilitering og fuld mødeforplejning, og sørger for et aktuelt og relevant program med cases i netværket samt besøg fra førende fagligheder på området.
  • Der deltager max 20 personer, så du er garanteret tid og mulighed for sparring og vidensdeling med oplægsholdere og deltagere.
  • Tilmelding er bindende, men i tilfælde af afbud kan en kollega deltage istedet.